" /> Un bărbat a consumat Viagra, dar pastila a avut efecte secundare devastatoare. Omului i-a fost amputat penisul! - Stiri de Ultima Ora | Stirile Zilei Online
Bani Si AfaceriMondenPoliticaStiri ExterneStiri Romania

Un bărbat a consumat Viagra, dar pastila a avut efecte secundare devastatoare. Omului i-a fost amputat penisul!



Un bărbat a cărui identitate n-a fost dezvăluită s-a ales cu penisul amputat. Bărbatul obișnuia să consume Viagra, pastila care „lucrează” pentru erecție, dar aceasta a avut efecte devastatoare în cazul lui.

„Reacțiile adverse” n-au fost nici ele dezvăluite, dar specialiștii au spus că există statistici foarte îngrijorătoare pentru cei care obișnuiesc să consume această pastilă, a dezvăluit Metro.

Din 2017 încoace, 279 de bărbați au suferit amputări de penis din pricina reacțiilor secundare ale pastilelor de Viagra.

Alte 28 de persoane au murit după ce au înghițit câte o viagra, cei mai mulți fiind cardiaci.

Specialiștii au mai adăugat că s-a constatat că Viagra provoacă tulburări cardiace, de vedere și priapism.

De asemenea, persoanelor care suferă de plămâni le este interzisă Viagra, deoarece, fiindcă sunt mai predispuși la efectele secundare cauzate de Viagra.

Post-ul Un bărbat a consumat Viagra, dar pastila a avut efecte secundare devastatoare. Omului i-a fost amputat penisul! apare prima dată în Libertatea.

Stiri asemanatoare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button
Close
Close